torstai 14. tammikuuta 2010

Hyvänharmautta



Talvisää saisi olla tälläinen aina! Nollasta viiteen astetta pakkasta, mukava vaaleanharmaa hämy, valoisaa mutta ei räikeän kirkasta. Eilen ja tänään olen ollut pitkästä aikaa ahkera: olen jumpannut ja kutonut jättiläistumput miltei valmiiksi odottamaan pesukoneessa huopumista, olen litteroinut venkoilematta ja karkaamatta Facebookiin tai Blogistaniin vartin välein, olen istunut kirjastossa tekemässä alustavaa tutkimusta gradua varten ja haltioitunut erilaisista suomalais-ugrilaisen duaalin syntyyn liittyvistä hypoteeseista kuin kauan sitten opiskelun alkuaikoina.



Voisinpa elää tälläistä tyytyväisen vaaleanharmaata tyyntä arkea loputtomiin - tai edes lopputalven.

3 kommenttia:

strangeways kirjoitti...

Jep, tää talvi on niin toista kun loskakelit ja pimeys. Innostuin jopa eilen hiihtämään muutaman vuoden tauon jälkeen :)

Emma kirjoitti...

Ihania kuvia :)

Katarimaria kirjoitti...

strangeways, hiihtäminen kunnon lumimetsässä on varmasti piristävää! Itse en ole omistanut suksia kymmeneen vuoteen, tosin viime talvena kertaalleen olin lainasuksien päällä...

Emma, kiitos!